Ambasada Indonezije posetila Travel Boutique - TRAVEL BOUTIQUE

Ambasada Indonezije posetila Travel Boutique

Agencija Travel Boutique je imala čast da ugosti predstavnike ambasade Republike Indonezije u Srbiji, Prvu Sekretarku, šeficu ekonomskog odeljenja ambasade, gospođicu Ameliju Tampubolon i njenu službenicu Suzanu Orlić, koje su sa direktorkom Travel Boutique Anom Petrović razgovarale o karakteristikama, prednostima kao i potencijalu turizma u Srbiji i Indoneziji.  Svrha posete je da se kroz razgovor bolje upoznaju osobine turizma obe zemlje, budući da agencija Travel Boutique ima veliko iskustvo u kreiranju induvidualnih putovanja na daleke destinacije.

izdvojena

Ambasada Indonezije ima zadatak i ulogu da unapredi i ojača odonose i saradju izmedju Srbije i Indonezije, u raznim oblastima a jedna od tih  je turizam. Indonezija kao najveća ostrvska zemlja u svetu, poseduje veliko kulturno i prirodno bogatstvo. Ali do sada turisti iz Srbije uglavnom posecuju samo ostrvo Bali. “Razvoj turizma na Baliju je veoma brz. Medjutim, Indonezija ima raznoliku turističku ponudu koje je se mogu naći u raznim provincijama u Indoneziji. Na primer, na Javi mozete uživati uz zvuke raznih vrsta tradicionalnih instrumenata kao sto su anklung i gamelan. Pored bogate kulture, mozete posetiti područje vulkana, peskovite plaže i privlačne gradove kao sto su Bandung, Yogyakarta, Surakarta, Jepara i Surabay”, rekla je Suzana Orlic.

Direktorka Travel Boutique Ana Petrović je objasnila koje su preferencije naših turista u Indoneziji: “Kada klijenti putuju 10 dana na Bali, uglavnom 3 dana provode u na izletima. Obilaze hramove, prirodne lepote, spomenike kao i gradove bogate istorijom i kulturom, dok preostalih 7 dana koriste za odmor i relaksaciju na plaži. Dakle, to je kombinacija oba aspekta, sa naglaskom na odmor”. Jedan od ključnih faktora za putovanje je cena avio karte. „Kada bi se cene avio karata trajno smanjile, zainteresovanost za turističku posetu Indoneziji bi bila  veca”, dodala je Ana.

Pored Balija, ambasada se nada da će uspešno da promoviše i druge atraktivne turističke destinacije u Indoneziji. “Da bi se privukla pažnja i interesovanje našeg tržišta za nove turističke destinacije u Indoneziji, potrebne su edukacija i socijalizacija branše, kako bi turističke agencije mogle da prenesu kompletnije informacije klijentima. Ono što je bitno je infomrisanje putem medija, kao i povoljnije avio karte”, kaže Ana Petrović. 

Indonezija je ogromna zemlja bogata zanimljivom kulturom i skoro netaknutom prirodom. “Sve sto želite možete naći u Indoneziji; želite plažu, mi imamo plaže; želite planine i vulkane, mi ih imamo; volite puno turističkih i kulturnih manifestacija, godinama ćete želeti da idete u Indoneziju. Indonezija je velika zemlja velikih potencijala”, sa osmehom je poručila Amelija Tampubolon.

22