Zašto je vaše mišljenje važno?
13.05.2017
Putnici, posebno oni koji odlaze na odmor, žele da se sećaju putovanja sa osmehom i zadovoljstvom, da znaju da su dobili najbolji odnos cene i kvaliteta na destinaciji koju su odabrali. Sa pravom očekuju da dobiju prave, tačne i potpune informacije o destinaciji i hotelskoj usluzi, očekuju od zaposlenih u turističkim agencijama da budu ljubazni, predusretljivi i prijateljski nastrojeni. Da li neko putuje zbog posla ili zadovoljstva, nivo usluge koji se dobije u turističkoj agenciji određuje da li će klijent vratiti za novo putovanje.
Svaki komentar, zapažanje, doživljaj putnika važan je i pomaže turističkim agencijama na više nivoa. Kako će agencija znati u kom segmentu je bila najbolja, a gde treba dodatno da se razvija, ukoliko im to njihovi klijenti ne kažu? Povratna informacija (feedback) je ključna za razvoj turističke agencije i povećanja kvaliteta u poslovanju.
Takođe se na taj način agencije pre svega upoznaju sa produktom „iznutra“, što znači da osim kataloških opisa hotela dobijaju jasniju i kompletniju sliku usluge u određenom hotelu i ta iskustva putnika pomažu budućim putnicima prilikom odabira.
Transparentnost i usluga usmerena na klijenta su neke od osnovnih vrednosti turističke agencije „Travel boutique“ i zato vas pozivamo da slobodno ostavite komentar na sajtu „Putuj sigurno“ klikom OVDE.